امیر عباس گل پسر مامان و بابا

عکسای خشگل امیرعباس گودولو تقدیم میگردد

1392/6/14 12:17
نویسنده : راحله
247 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی چقدر بهت میاد مدیرعامل بشی لم بدی دستور بدی

عجب مدیر عامل با جذبه ای بشه پسرم

این دختر خانومه چقدر شبیه امیرعباس منه ! نکنه خودشه !؟

این دخترخانوم چقدر شبیه پسر منه نکنه خودشه ؟!!!!!

معرفی میکنم: پروفسور زنبورک

اینم پروفسور زنبورک امیرعباس امیرعباس  گودولو هستم از بخش جنایی

امیرعباس گودولو هستم از بخش جنایی    دستا بالا

قربون پسر گلم برم چه از ته دلش میخنده ذوق میکنه

ایشاا... همیشه بخندی تپل مامان و بابا

پس کار سما بوده امیرعباس داره اینجوری میخنده؟!!!

آخه پسر نازم فقط با سما این همه خوشحاله (دخترخالشه و همبازی همیشگی امیرعباس) 

 

چه لمی دادی مامانی الان راحتی چیزی لازم نداری

امیرعباس: این چیزا چیه خوشم نمیاد -جمع کنین بساطتونو ای باباااااااااااا

کی منو صدا کرد دارم بازی میکنم مزاحمم نشین دیگه

داره عید میاد این کلاهه رو برای امیرعباسم خریدم

امیرعباس و بابا اکبر سر سفره هفت سین

عیده .  داریم با هم میریم عید دیدنی  . اولی ساله با امیرعباسم میریم

شما هم بفرمائید   بای بای

اینم آقا جون امیرعباسه

عید امسال چه حالی میده با پسر نازم

پسر پسرم خوابش گرفته ولو شده عزیزیم

اولین باریه که پسرم خودش میتونه بشینه فداش بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)